Update

Ursäkta för mitt dåliga skrivande här inne.. En del att tag i nu när jag ska flytta! Varit lite krongel med lägenheten, eller rättare sagt med tjejen som bodde där före mig, hon har varit svår att få tag på och sagt olika saker till mig och hyresvärden.. men nu på lördag går flyttlasset!
 
Praktiken rullar på, eftersom jag ska skriva mig i Borås och skriva ut mig ifrån AF här i tranemo, så behöver jag ju inte vara kvar på praktiken.. såå kanske får lite semester innan skolan börjar, skulle vara skönt =)
 
Nu ska jag försöka fixa E-legg, lyssna på lite musik & facebook innan sängen väntar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)