Trevlig kväll igår

Hej Hej
 
Hade en väldig trevlig kväll igår :) Drack en del vin och lyssnade på massor av musik. Vi var hemma hos Henrik även Vincent och två av deras vänner var med!
 
Somnade på soffan, tillsammans med Vincent, vaknade runt 09.00 tiden, tittade på the simpson käkade snacks till frulle och sedan gick jag hem och sov ett par timmar i min sköna säng! Lite obekvämt att dela en soffa ;)
 
Inte många knop kommer hända här idag! Iväg ner till stan senare idag och in på hemmakväll och köpa gottis, krypa under täcket och titta på film/ tv serier :)
jag igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)