Min helg

Haft en jättebra helg <3
 
I fredags kom linn hit, på kvällen blev det fest för våran del! Vi var hemma hos mig, även Henrik och Vincent kom över en stund, lyssnade på musik, spelade ett ölspel och blev rätt så fulla ;)
 
Tanken var att vi skulle ut på krogen, men lite väl fulla kanske så fortsatte festen hemma hos Henrik med Jesse & santos, linn gick hem tidigare och mötte upp Linus och oskar hemma hos mig, Linus var en kille jag pratat lite med, men värsta bonnen ju haha så slängde ut dom en stund senare :P
 
I lördags vaknar jag av att pappa ringer och berättar att han fått sladd med sin EU moppe och krossta knät och ligger inne på sjukhuset, var och hälsade på han en stund senare på dagen, han behöver ha operation och lår får ligga kvar en vecka till, kan ta månader innan knät är helt återställt
 
Annars så åt jag och linn en varsin pizza, strosade runt på stan, tittade på människor och gick på Bio och såg filmen "grannpatrullen" rätt roligt, helt okej film :)
 
I söndags åkte jag in till limmared tidigt på morgonen och mötte upp pappas fru och åkte tillbaka till Borås och till sjukhuset, jag skulle visa henne vilken buss man skulle ta, vägen och sådär så hon hittar, stannade även en stund där också!
Linn åkte strax efter jag kom hem
 
Nu lyssnar jag på musik, har kollat upp busstiderna inför imorn, är så sjukt nervös över att börjas skolan igen :S Antingen blir allt skit eller bra.. hoppas på det sistnämde, får se hur det går att sova sen med massa pirr i magen hehe
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj.det var en händelserik helg. Hoppas.din far blir bra snart igen..det går bra i skolan ska du se.

2012-08-26 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)