Jönköping

Heej ♥
 
Emmas dator är så himla snabb, helt tvärtemot emot min där hemma :P Idag har jag, emma och emmas pojkvän mikael varit en sväng i jönköping för att emma skulle tatuera sig, tatueraren var proffsig, den blev dyr men klart värt det! Nu vill jag ha pengar till min tatuering :D
 
När vi kom till gislaved igen umgicks vi lite med emmas släktingar, tog en promenad hem till emma med vovven gussi, ätit lite pankisar och nu är vi båda trötta efter denna dag!
 
Imorn bär det hemmåt igen och ser inte fram emot det! Trivs inte i min lilla lägenhet, det känns så instängt och känner bara hur väggarna kryper sakta emot en =/ klarar inte av den känsla! :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)