Första dagen

Hej
 
Första skoldagen var idag, var rätt så nervös på morgonen men under dagen så försvann den :) Verkar ha kommit i en bra klass och det går en skitsnygg/söt kille i min klass också ;) Edwin heter han och vi sitter gämte varandra ^^ hihi
 
Här hemma har jag lagat ordning mat, tittat på tv och ringt till försäkringskassan, gillar inte strul :( men verkar som om det löser sig! Ska få lappar ifrån försäkringskassan om några dagar och fylla i närvaro rapporten för min praktik (har redan gjort det för juni och det sa jag) men dom ville att jag ska göra det ändå, få mina pengar och sen efter det kan dom skriva ut mig där ifrån och jag får CSN.. så om några veckor kan jag få CSN, om inget mera kommer upp och strular!
 
Sängen kommer det bli tidigt, nu blir det bara att slappa :)
 

Kommentarer
Postat av: Novembersara - mamma till Lowa.

SVAR: piratebay eller tankaner :)

2012-08-31 @ 16:12:35
URL: http://novembersara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)