Bra Måndag

Hej Hej
 
Nyss kommit hem efter ha spenderat en dag hemma hos min halvsyster och hennes lilla familj! Vi var även en sväng hos min systers vän och hennes två barn.
 
Dom skulle även åka till Willys och storhandla, så då passade jag på att också handla lite! Blev glatt överraskad över hur billigt det blev.. så Willys kommer jag handla ifrån! Vi var även inne på ÖB och jag fick med mig lite skolgrejer som kan vara bra att ha! :)
 
Nu blir det att slappa med musik, läsa bloggar, kanske tittar på film och kanske ta en kvällsdusch
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)