Ännu en bra dag

Varit en bra dag! Alarmet ringde 06.00, var faktist inte så jobbigt att gå upp så tidigt, men nu känner jag mig lite små trött.
Varit i lilla Tranemo och haft möte med AF, fikat och umgåts med Ulrika samt klippt mig en ny frilla :) trivs i den nya frissan!
 
När jag var hemma igen (känns fortfarande konstigt att hemma är Borås) lagade jag ordning lite mat, det blev korv, pommes med min egna gjora dipp! Så nu är magen glad
 
Får ta och diska och städa lite nu, sedan blir det att bara ta det lugnt framför datorn, sängen lär det bli rätt så tidigt!
 
bild på min nya frissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)