12 Augusti

Hej!
 
Nu sitter man i sin 16 kvm stora lägenhet på hedvigsborg, igår var det exakt en vecka sen man flyttade hit! Varit lite upp och ner faktist med denna flytt och tror jag vet boven i det hela.. att jag bor så himla litet! Trodde att jag skulle klara av det, men känner mig så instängd och man kan typ inte göra nått, så ska börja söka efter större :)
 
Annars är det rätt bra i Borås, har inte så många vänner här än, men det kommer förhoppningsvis :) Och om två veckor börjar skolan, blir nog bättre då!
 
I helgen har man varit i Månstad och hos Emma k, vi grillade i lördags, spelade spel och drack lite och idag har vi bara slappat med att titta på film, ätit mat och spelat spel, skönt att träffa lite vänner och komma här ifrån lite :)
 
jag i lördags
 
(laddaren till min kamera har hamnat någonstans i flytten, får leta reda på den eller köpa en ny)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)