Väntar på vändningen som alla säger kommer

Hej ♥

Helt okej dag i skolan.. blir ledsen över dig! Varför kan inte nått bara gå smidigt och som jag vill, måste jag verkligen behöva kämpa när det gäller exakt allting!

Vi kollade på filmen "braveheart" idag och käkade pizza.. jag delade min med Sona så åt 4 styckna pizza slizar, så det blev min lunch.

Gick av vid willys här i tranemo och tog en promenad, den sista biten hem! Precis ätit lite kvällsmat som bestod av två stycken fiskpinnar, sallad och gruka.

Nu ska jag slappa i soffan tills sängen väntar ♥


såhär såg man ut idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)