Onsdag

Hej ♥

Trött var man idag, men det funkade ändå! Efter skolan åkte man till Trandared tillsammans med Sona, en klasskompis.. följde med henne till vårdcentralen för att fixa en grej, sedan åkte vi vidare till kristineberg och hälsade på två av våra andra klasskompisar Frasse & Jimmy

Hemma i lilla tranemo var man igen halv 6, gick hem till pappa en stund då han idag kommit hem ifrån thailand, efter en månad där!

Nu har man huvudvärk och ska bara ta det lungt resten av kvällen


så här såg man ut i morsers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)