Min Fredag

Började med sovmorgon och studiebesök på Borås teater, vi fick även där titta på en gratis teater, den var helt okej!
Efteråt käkade jag lunch med klassen på resturangen spiceandrise som ligger vid södra torget, god mat där och inte alls så farligt stark!

Sedan promenerade jag där ifrån upp till Norby där min halvsyster med familj bor, även min mamma och morbror var där.. min storebror kom även på kvällen.
Vi fikade, käkade middag, fikade och fikade lite mera så nu behöver man inte mat på hela helgen ^^ gott var det dock!

Hemma igen var man runt 23.00 och bums i säng och slockade så gott.



bild på mig ifrån torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)