Min Dag

Nu har man precis kommit hem ifrån Borås och tar det lugnt i soffan med Avril Lavigne låtar. Följde med en klasskompis hem efter skolan, vi käkade mat som bestod av oxfilè, potatis, sås och potatis gratäng, men gillade inte alls köttet :P och så satt vi  bara och snackade

Skolan idag var bra, kastade pappers flygplan på livskunskapen och flum på hög nivå vid rökrutan, haha fan vad jag älskar min sköna klass ♥ Fällde en del tårar med pga en kille.. men har en fin klass som bryr sig ♥

Nu blir det att tvätta bort allt smink, städa, diska och ta det lugnt innan sängen väntar.. om jag nu kan sova då min hjärna går på högvarv..


Såhär såg jag ut i morsers


Kommentarer
Postat av: sona

gumman du vet att vi bryr oss om dig! <3 det är bara att ringa mig om du vill lr behöver prata finns för dig!<3 förstår vad du går igenom :( !! ta hand om dig söten kraaam

2012-04-25 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)