Behöver en trygghet

Just nu är jag i ett skede i mitt liv där jag måste bestämma över min framtid. Jag funderar på att flytta till fristad och bo på fristad folkhögskola och efter jag studierat upp mina betyg flytta till en lägenhet i Borås, med hjälp av socialen om jag inte får jobb innan då förstårs

Men grejen är att jag är rädd att bli helt ensam och isolerad, för i slutändan så är jag väl ensam. När man mest behöver folk så är dom inte där.
Har länge velat flytta ifrån lilla tranemo och in till stan, det är ju där allt finns liksom, jobb, utbildning, ja allt!

Måste bara våga ta steget. Men kan inte heller ta steget tillbaka för har inget att återvända till.


Kommentarer
Postat av: johanna

ja jag kan göra bloggdesigner.. haha:) vad tänkte du på då?



2012-04-25 @ 16:06:16
URL: http://jonssonjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt namn är Veronica Lindrot och är en 20 årig tjej som precis flyttat till Borås. Tänker mer än vad jag pratar & gillar att lyssna mer än att prata själv skriver dikter, lyssnar på musik, tittar på film, tränar, umgås med vänner går på en grym folkhögskola och festar på helgerna. Här i min blogg tänkte jag ge en liten skymt av mitt liv och skriva av mig lite Enjoy :)